NÁŠ PRÍBEH
„Atlas For Men je francúzsky špecialista a európsky líder v oblasti outdoorového oblečenia a doplnkov. Distribuujeme výhradne prostredníctvom zásielkového predaja (e-shop a katalógy) a milovníkom outdoorového oblečenia a doplnkov ponúkame autentický štýl, ktorý spája voľnosť pohybu, pohodlie a odolnosť.“

1999, zrod outdoorovej značky
Spoločnosť Atlas For Men založil v septembri 1999 ako súčasť skupiny Editions Atlas Group Marc Delamarre, dnes generálny riaditeľ spoločnosti. Od začiatku mal jasnú víziu a veľké ambície pre tento nový koncept: vytvoriť mužský svet a životný štýl spojený s prírodou, ponúkať oblečenie a doplnky, ktoré obliekajú mužov od hlavy až po päty za nízke ceny a zároveň mužom poradiť.
Spoločnosť Atlas For Men založil v septembri 1999 ako súčasť skupiny Editions Atlas Group Marc Delamarre, dnes generálny riaditeľ spoločnosti. Od začiatku mal jasnú víziu a veľké ambície pre tento nový koncept: vytvoriť mužský svet a životný štýl spojený s prírodou, ponúkať oblečenie a doplnky, ktoré obliekajú mužov od hlavy až po päty za nízke ceny a zároveň mužom poradiť.
Prvé katalógy Atlas For Men boli silne inšpirované rozľahlou americkou krajinou a názvy ako Skalnaté hory, Daytona, Colorado a Golden Rock nás na každej stránke preniesli na cestu. Kolekcie boli navrhnuté tak, aby ponúkali kompletné, zladené oblečenie, presne ako predavač v obchode. Každý kúsok bol navrhnutý tak, aby ladil s ostatnými a ponúkal skutočný doplnok, priamo integrovaný do katalógu.
Naše ikonické kúsky

Atlas For Men by nebol ničím bez svojich bestsellerov! Bundy, parky, flís, kockované košele... od roku 1999 sa tieto bestsellery vyvíjali: rozšírili sa štýly búnd, parky sa stali praktickejšími a efektívnejšími a flisové mikiny a košele získali nové farby! Tieto kúsky, ktoré naši zákazníci veľmi oceňujú, sprevádzajú naše kolekcie počas všetkých ročných období. Prispôsobením svojich návrhov a zároveň zachovaním DNA, vďaka ktorej je Atlas For Men úspešný, vytvoril nadčasové kúsky, ktoré dokonale spájajú pohodlie a estetiku.
Náš medzinárodný úspech

V priebehu rokov sa spoločnosť Atlas For Men rozrástla z malej firmy s niekoľkými zamestnancami na značku s pôsobnosťou v 12 európskych krajinách. Belgicko odštartovalo medzinárodnú expanziu značky Atlas For Men v roku 2005. Nasledovalo uvedenie značky na trh v Nemecku v roku 2008, ktoré bolo pre značku veľkou výzvou. Nasledovalo Švajčiarsko, Rakúsko, Holandsko, Poľsko, Česká republika, Slovensko, Veľká Británia a Maďarsko. Dnes sa týchto 12 medzinárodných trhov spája v našich parížskych priestoroch, kde viac ako 20 národností spolupracuje na propagácii značky Atlas For Men po celom svete.
Náš vývoj

Rok 2018 sa stal významným pre Atlas For Men, keď úspešne vstúpil na slovenský trh. Značka rýchlo oslovila slovenských zákazníkov svojím ponúkaným sortimentom pohodlného, praktického a cenovo dostupného oblečenia nielen pre outdoorové aktivity. Vďaka osvedčenému obchodnému modelu a schopnosti prispôsobiť sa miestnym potrebám značka rýchlo získala obľubu aj u slovenských zákazníkov. Sme nesmierne hrdí na náš zákaznícky servis v Pardubiciach, kde naši skvelí operátori denne vybavujú požiadavky našich zákazníkov.
Atlas For Men dnes: