
Vaše otázky a naše odpovede
Môj účet Atlas For Men 💻
Ako si môžem zmeniť osobné údaje?
Vašu adresu môžete zmeniť 2 nasledujúcimi spôsobmi:
- Prihlásením sa do vášho účtu a v sekcii „Spravovanie osobných údajov“ zmeníte požadovanú adresu
- Počas objednávania, v časti „Doprava“ zmeníte požadovanú adresu
Neviem sa pripojiť k svojmu účtu. Čo mám robiť?
Najprv skontrolujte, či je vaša prihlasovacia e-mailová adresa správna. To isté urobte aj v prípade hesla. Ak si nemôžete spomenúť na svoje heslo, kliknite na „Zabudli ste heslo?“. Automaticky dostanete e-mail, ktorý vám umožní obnoviť heslo. Ak problém pretrváva, môžete nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára alebo cez chatové okno, ktoré sa zobrazí na obrazovke vpravo dole.
Už som si objednal poštou a chcel by som si vytvoriť účet na webovej stránke Atlas For Men. Ako to urobiť?
Ak si chcete vytvoriť účet, kliknite na ikonu „Môj účet“ v pravom hornom rohu stránky a potom na „Vytvoriť si účet“. Kliknite na "Ak ste si už objednali telefonicky alebo poštou, kliknite tu" a po otvorení stránky s zadajte svoje zákaznícke číslo a priezvisko. Svoje zákaznícke číslo nájdete napríklad na papierovej faktúre za predchádzajúcu objednávku.
Ešte nikdy som si u vás nič neobjednal. Ako si vytvoriť účet?
Vtajte v Atlas For Men! Jednoduchšie to už byť nemôže! Kliknite na ikonu „Môj účet“ v pravom hornom rohu stránky a potom na „Vytvoriť si účet“. Pre vytvorenie účtu vyplňte formulár a informácie potvrďte kliknutím na „Vytvoriť si účet“.
Zabudol som heslo. Čo mám robiť?
Kliknite na „Moje konto“ v hornej časti domovskej stránky našej webovej stránky a zadajte e-mailovú adresu, ktorú ste použili pri vytváraní svojho webového účtu. Potom kliknite na „Zabudli ste heslo? Automaticky dostanete e-mail, ktorý vám umožní obnoviť heslo. Ak problém pretrváva, môžete nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára alebo cez chatové okno, ktoré sa zobrazí na obrazovke vpravo dole.
Ako sa môžem prihlásiť alebo odhlásiť z odberu newslettrov ak už som zákazník?
Ak sa chcete prihlásiť na odber noviniek, kliknite na „Môj účet“ v hornej časti domovskej stránky, zadajte svoje prihlasovacie údaje, potom vyberte časť „E mail (Newsletter)“ a vyberte požadované možnosti. Ak sa chcete odhlásiť z odberu noviniek, zrušte zaškrtnutie požadovaných možností alebo kliknite na odkaz v spodnej časti všetkých našich newslettrov.
Ako sa môžem prihlásiť alebo odhlásiť z odberu newslettrov ak ešte nie som zákazník?
Ak sa chcete prihlásiť k odberu noviniek, prejdite na spodnú časť domovskej stránky nášho webu a zadajte svoju e-mailovú adresu do časti s newslettrami. Ak sa chcete odhlásiť z odberu, kliknite na odkaz v spodnej časti všetkých našich newslettrov.
Kde môžem nájsť históriu svojich objednávok?
Kliknite na „Môj účet“ v hornej časti našej webovej stránky a prihláste sa. Prejdite do časti „Moje objednávky“.
Prečo si musím pre objednanie vytvoriť účet?
Vytvorenie zákazníckeho účtu na webovej stránke má niekoľko výhod:
- Jednoduché objednávanie
- Sledovanie objednávok
- Akcie a špeciálne ponuky
- Správa informácií
- Kontakt so zákazníckym servisom
Zákaznícky účet skrátka môže zlepšiť váš zážitok z nakupovania tým, že ho urobí pohodlnejším a personalizovanejším.
- Jednoduché objednávanie
- Sledovanie objednávok
- Akcie a špeciálne ponuky
- Správa informácií
- Kontakt so zákazníckym servisom
Zákaznícky účet skrátka môže zlepšiť váš zážitok z nakupovania tým, že ho urobí pohodlnejším a personalizovanejším.
Ako je zabezpečená ochrana mojich osobných údajov?
Vaše údaje spracúva spoločnosť Atlasformen SAS (sídlo: 87-89 rue La Boétie - 75008 Paríž) ako správca údajov.
Viac informácií o zásadách ochrany osobných údajov nájdete na tomto odkaze: https://www.atlasformen.sk/aboutv2/prakticke-informacie/zasady-ochrany-osobnych-udajov.aspx
Viac informácií o zásadách ochrany osobných údajov nájdete na tomto odkaze: https://www.atlasformen.sk/aboutv2/prakticke-informacie/zasady-ochrany-osobnych-udajov.aspx
Rád by som zmenil/pridal doručovaciu adresu
Vašu adresu môžete zmeniť 2 nasledujúcimi spôsobmi:
- Prihlásením sa do vášho účtu a v sekcii „Spravovanie osobných údajov“ zmeníte požadovanú adresu
- Počas objednávania, v časti „Doprava“ zmeníte požadovanú adresu
Moje objednávky 🛒
Aký je stav mojej objednávky?
Svoju objednávku môžete sledovať po prihlásení do zákazníckej zóny v časti „Môj účet“. Informácie o doručení vám zašleme tiež e-mailom. Naši partnerskí predajcovia neuplatňujú rovnaké dodacie lehoty, a preto sa môže spracovanie objednávky líšiť.
Ako môžem zaručiť, že moje objednávky budú doručené?
Je nevyhnutné skontrolovať správnosť vašej doručovacej adresy. Ak sa táto adresa zmení po odoslaní objednávky, bude zohľadnená až pri ďalšej objednávke.
Ako môžem vytvoriť svoju prvú objednávku?
Vitajte vo svete Atlas For Men!
Ak chcete začať objednávať, vytvorte si zákaznícky účet.
Už to nemôže byť jednoduchšie. Kliknite na odkaz a postupujte podľa pokynov https://www.atlasformen.sk/webaccount/register.aspx
Teraz už stačí len nakupovať!
Ak chcete začať objednávať, vytvorte si zákaznícky účet.
Už to nemôže byť jednoduchšie. Kliknite na odkaz a postupujte podľa pokynov https://www.atlasformen.sk/webaccount/register.aspx
Teraz už stačí len nakupovať!
Ako si môžem byť istý, že moja objednávka bola spracovaná?
Máte pochybnosti o svojej objednávke? Jednoducho sa prihláste do svojho účtu cez „Môj účet“, časť „Moje objednávky“, aby ste sa uistili, že vaša objednávka bola zaregistrovaná a spracovavaná.
Ako môžem získať faktúru za svoju objednávku?
Potrebujete faktúru? Prejdite do svojho účtut, sekcie „Moje objednávky“ a kliknite na „Stiahnuť faktúru“ na príslušnej objednávke.
Ako môžem nahlásiť problém s obsahom mojej objednávky (chyba pri preprave/chýbajúca alebo chybná položka)?
Ak napriek našej ostražitosti došlo k chybe vo vašej objednávke, kontaktujte nás, prosím, hneď po obdržaní zásielky.
Uveďte nám všetky podrobnosti o popise a referenčnom čísle príslušného tovaru (ako je uvedené na vašej faktúre), ako aj o incidente, ku ktorému došlo.
Poštou:
ATLAS FOR MEN
P.O.Box 40
820 09 Bratislava 29
Uveďte nám všetky podrobnosti o popise a referenčnom čísle príslušného tovaru (ako je uvedené na vašej faktúre), ako aj o incidente, ku ktorému došlo.
Máte niekoľko možností, ako nás kontaktovať:
Telefónom: náš Zákaznícky servis je dostupný na 2 telefónnych číslach.
Pre objednávanie: 02/584 191 27 (cena miestneho hovoru)
Pre sledovanie objednávky: 02/584 191 38 (cena miestneho hovoru)
Pondelok až piatok od 7:00 do 20:00 a sobota od 8:00 do 16:00
Pre objednávanie: 02/584 191 27 (cena miestneho hovoru)
Pre sledovanie objednávky: 02/584 191 38 (cena miestneho hovoru)
Pondelok až piatok od 7:00 do 20:00 a sobota od 8:00 do 16:00
Poštou:
ATLAS FOR MEN
P.O.Box 40
820 09 Bratislava 29
Sú položky v mojom košíku rezervované?
Žiadne rezervácie nie sú možné! Potvrďte svoj košík rýchlo, aby ste si zaručili dostupnosť a cenu vybraných produktov. Môžete si vytvotiť zoznam želaní, kde si pridáte svoje obľúbené kúsky.
Ako zistím, či je výrobok na sklade?
Na webovej stránke www.atlasformen.sk stačí, ak kliknnete na želanú položku, vyberiete si veľkosť a okamžite sa zobrazí dostupnosť.
Nedostal som e-mail s potvrdením objednávky. Je to normálne?
Skontrolovali ste si spam?
Pozývame vás, aby ste sa prihlásili do svojho osobného priestoru: kliknite na „moje konto“, položka „moje objednávky“.
Ak vaša objednávka nie je viditeľná, kontaktujte nás:
- e-mailom
- telefonicky na t.č. 02/584 191 38 (cena miestneho hovoru), Pondelok až piatok: 7:00 - 20:00, Sobota: 8:00 - 16:00
Doručenie mojej objednávky 🚚
Ako môžem využiť dopravu zdarma?
Štandardné doručenie domov u nás nájdete úplne zdarma a automaticky pre všetky objednávky nad 39 €.
Aké spôsoby doručenia sú k dispozícii?
V Slovenskej Republike vám ponúkame tieto možnosti dopravy:
Expres kuriér Slovenská Pošta
Viac informácií o našich spôsoboch doručenia nájdete tu: https://www.atlasformen.sk/aboutv2/nase-sluzby/doprava.aspx
Aký je priemerný čas dodania?
Pokiaľ sú produkty k dispozícii, budú vám doručené do 5 dní. V tomto termíne je zahrnutá príprava vašej zásielky, jej predanie a následné doručenie. Radi by sme vás upozornili, že príprava objednávky prebieha iba v pracovné dni.
Viac informácií nájdete tu: https://www.atlasformen.sk/aboutv2/nase-sluzby/doprava.aspx
Viac informácií nájdete tu: https://www.atlasformen.sk/aboutv2/nase-sluzby/doprava.aspx
Ako môžem sledovať svoju objednávku?
Svoju objednávku môžete sledovať na stránkach Slovenskej Pošty na základe sledovacieho čísla.
V objednávke sa píše, že bola doručená, ale nič som nedostal. Čo mám robiť?
Naša rada:
Skontrolujte sledovanie svojej objednávky kliknutím na príslušnú objednávku na našej stránke.
Pozrite sa na stav jej doručenia. Skontrolujte, či je dodacia adresa správna.
Ak sú všetky tieto informácie správne, prosíme, aby ste nás informovali prostredníctvom kontaktného formulára alebo na t.č. 02/584 191 38
Ako si môžem nechať doručiť objednávku niekam inam bez zmeny mojej hlavnej adresy?
Chceli by ste, aby vašu objednávku doručili niekam inam, alebo by ste chceli potešiť priateľa či člena rodiny? Žiadny problém, adresu môžete pridať alebo zmeniť v kroku 1 procesu doručenia, „Informácie o doručení“. Upozorňujeme, že zásielka zostane na vaše meno a k zásielke bude priložená faktúra.
Dostal som produkt, ktorý som si neobjednal, alebo mi produkt chýba. Čo mám robiť?
Vyskytol sa problém s vašou objednávkou... Prejdite na sledovanie objednávky, kliknite na príslušnú objednávku a skontrolujte, či je položka zaregistrovaná a nie je v stave „odložené“. Ak je položka odložená, na faktúre sa zobrazí dátum dodania.
V inom prípade je chýbajúca položka „vypredaná“. Je nám ľúto, ale produkt už nie je na sklade. Samozrejme, sme vám ju neúčtovali. Ak ste za ňu zaplatili, peniaze vám budú vrátené.
A ak vám doručený tovar nevyhovuje alebo nezodpovedá vašej objednávke, tovar nám môžete vrátiť až do 100 dní.
V inom prípade je chýbajúca položka „vypredaná“. Je nám ľúto, ale produkt už nie je na sklade. Samozrejme, sme vám ju neúčtovali. Ak ste za ňu zaplatili, peniaze vám budú vrátené.
A ak vám doručený tovar nevyhovuje alebo nezodpovedá vašej objednávke, tovar nám môžete vrátiť až do 100 dní.
Platba 💶
Akými spôsobmi môžem zaplatiť za svoju objednávku?
Máte nasledujúce možnosti platby:
- platobnou kartou Visa alebo Mastercard priamo na našich internetových stránkach. Platba je zabezpečená kódovacím systémom SSL (Secure Socket Layer), ktorý zaručuje vysokú úroveň ochrany
- na dobierku
Nedarí sa mi zaplatiť kreditnou kartou. Čo mám robiť?
Skontrolujte, či sú zadané čísla (číslo karty, dátum platnosti, kryptogram) správne.
Po kliknutí na tlačidlo „Zaplatiť“ dostanete z bankovej aplikácie v smartfóne upozornenie na potvrdenie transakcie identifikáciou pomocou zabezpečenia (kód, odtlačok prsta, predná kamera).
Ak nedostanete oznámenie z banky v smartfóne, prejdite do aplikácie svojej banky a potvrďte tranzakciu.
Po potvrdení transakcie budete automaticky presmerovaní na webovú stránku Atlas For Men.
Po potvrdení transakcie budete automaticky presmerovaní na webovú stránku Atlas For Men.
Ak ani naďalej nemôžete zaplatiť kreditnou kartou, prosíme, aby ste zaplatili prostredníctvom dobierky. Objednávku môžete uskutočniť aj telefonicky na t.č. 02/584 191 27 (cena miestneho hovoru) Pondelok až piatok od 7:00 do 20:00 | Sobota od 8:00 do 16:00.
Ako môžem získať faktúru za svoju objednávku?
Potrebujete faktúru? Prejdite do svojho účtut, sekcie „Moje objednávky“ a kliknite na „Stiahnuť faktúru“ na príslušnej objednávke.
Čo mám robiť, ak bola moja platba zamietnutá?
Dôvody odmietnutia platby môžu byť rôzne. Postupujte podľa týchto krokov:
1. Skontrolujte údaje svojej kreditnej karty
2. Skontrolujte, či vaša platba nie je vo vašej banke/bankovej aplikácii v štádiu čakania.
3. Ak problém pretrváva, zmeňte spôsob platby.
1. Skontrolujte údaje svojej kreditnej karty
2. Skontrolujte, či vaša platba nie je vo vašej banke/bankovej aplikácii v štádiu čakania.
3. Ak problém pretrváva, zmeňte spôsob platby.
Výmena a vrátenie peňazí 🔁
Čo mám robiť, keď chcem vymeniť alebo vrátiť produkt?
Nevyhovuje vám váš nákup? Nesedí vám veľkosť? Je produkt poškodený alebo to nie je ten, ktorý ste si objednali? Môžete ho vymeniť alebo vrátiť do 100 dní od jeho prevzatia. Možnosti, ktoré máte k dispozícii, ako aj všeobecné podmienky výmeny a vrátenia peňazí nájdete v sekcii „Výmena alebo vrátenie peňazí".
Ako môžem vrátiť produkty?
Je to veľmi jednoduché!
1. Zabaľte tovar do jeho pôvodného balenia
2. Vyplňte formulár na vrátenie tovaru a pridajte ho k zásielke
3. Odlepte nálepku na vrátenie tovaru s faktúrou a nalepte ju na vrchnú časť zásielky
4. Zaplaťte náklady na odoslanie balíka a odošlite ho prostredníctvom Slovenskej Pošty na adresu (Pri nároku na preplatenie nákladov na odoslanie balíka nám nezabudnite poslať spolu s tovarom aj podací lístok alebo iné potvrdenie o zaplatení poplatkov za dopravu):
2. Vyplňte formulár na vrátenie tovaru a pridajte ho k zásielke
3. Odlepte nálepku na vrátenie tovaru s faktúrou a nalepte ju na vrchnú časť zásielky
4. Zaplaťte náklady na odoslanie balíka a odošlite ho prostredníctvom Slovenskej Pošty na adresu (Pri nároku na preplatenie nákladov na odoslanie balíka nám nezabudnite poslať spolu s tovarom aj podací lístok alebo iné potvrdenie o zaplatení poplatkov za dopravu):
ATLAS FOR MEN
P. O. BOX OU BA
Bojnická 14
831 04 Bratislava
P. O. BOX OU BA
Bojnická 14
831 04 Bratislava
Ako sa môžem ubezpečiť, že ste prijali moju vrátenú objednávku?
Je to veľmi jednoduché! Stačí prejsť do sekcie „Môj účet“, Moje objednávky“, kde nájdete stav vašej výmeny/vrátenia tovaru.
Kde nájdem nálepku s adresou na vrátenie?
Nálepku na vrátenie tovaru nájdete na vašej faktúre. Odlepte ju a malepte na vrchnú časť zásielky.
Čo mám robiť, ak som stratil nálepku s adresou na vrátenie tovaru?
Nepodliehajte panike! Adresu môžete napísať na balík aj ručne.
Ktoré položky nemôžem vrátiť?
Tovar musí byť vrátený v pôvodnom balení, nevykazujúc známky použitia. Spodné prádlo nemôže byť z hygienických dôvodov vrátené.
Ako dlho trvá, kým dostanem svoje peniaze späť?
Urobíme všetko pre to, aby sme vám peniaze vrátili čo najskôr. Po vrátení tovaru si na vrátenie peňazí počkajte približne 14 dní. Peniaze vám budú vrátené rovnakým spôsobom aký ste použili pri platbe.
Spoločnosť Atlas For Men je medzinárodná spoločnosť, ktorá nesídli na Slovensku. Berte, prosím, do úvahy, že vrátenie tovaru môže trvať až 2 týždne.
Čo mám robiť, ak vrátená suma nezodpovedá sume, ktorú som zaplatil?
Ľutujeme, chybička sa vlúdila. Radi by sme vás uistili, že náš tím zákazníckej podpory je tu, aby vám pomohol problém vyriešiť! Kontaktujte nás, prosím, čo najskôr na t.č. 02/584 191 38 (cena miestneho hovoru)
Promo kódy 🎁
Čo je promo kód a na čo slúži?
Ide o päťmiestne číselné kódy, ktoré vám umožnia využívať výnimočné ponuky, ako sú darčeky, doprava zdarma, ďalšie zľavy a iné výhody. Promo kódy sú určené klientom Atlas For Men. Umožňujú zákazníkovi využívať naše mnohé výhodné špeciálne ponuky. Viac informácií sa dozviete tu.
Promo kódy nie je možné kombinovať.
Promo kódy nie je možné kombinovať.
Ako získam promo kód?
Môžete použiť kód výhody podľa vlastného výberu zo zoznamu dostupných výhod, ktorý nájdete tu: https://www.atlasformen.sk/aboutv2/nase-sluzby/promo-kody.aspx
Alebo, ak ste tak ešte neurobili, môžete sa prihlásiť na odber nášho newslettra, kde budete pravidelne informovaní o nových výhodách.
Kde nájdem promo kód vo svojom katalógu?
Váš promo kód nájdete na objednávkovom formulári katalógu, ktorý ste dostali. Zvyčajne sa nachádza v pravom hornom rohu.
Môj promo kód nefunguje. Čo mám robiť?
Ak váš promo kód nefunguje, skontrolujte, či ste splnili podmienky a platnosť promo kódu.
Ako môžem na stránke použiť svoj promo kód?
Je to úplne jednoduché!
1 - Vyberte si produkty a pridajte ich do košíka.
2- V prvej fáze košíka zadajte svoj promo kód a kliknite na tlačidlo OK.
3 - Kliknite na „Potvrdiť košík“.
Promo kódy nie je možné kombinovať.
1 - Vyberte si produkty a pridajte ich do košíka.
2- V prvej fáze košíka zadajte svoj promo kód a kliknite na tlačidlo OK.
3 - Kliknite na „Potvrdiť košík“.
Promo kódy nie je možné kombinovať.
Kontakt 🙋♂️
Prajem si dostávať katalógy Atlas For Men, ako ich získam?
Vašu žiadosť môžete adresovať priamo nášmu Zákazníckemu servisu na t.č. 02/584 191 38 (cena miestneho hovoru), poštou na nasledovnú adresu:
ATLAS FOR MEN
P.O.Box 40
820 09 Bratislava 29
e-mailom v sekcii "Kontaktujte nás", kliknite tu
alebo priamo na našej webovej stránke: https://www.atlasformen.sk/login/login.aspx?CatalogueSubscription=1
Ako môžem kontaktovať zákaznícky servis Atlas For Men?
Môžete nás kontaktovať niekoľkými spôsobmi:
Telefonicky: naše oddelenie služieb zákazníkom má k dispozícii 2 telefónne čísla.
Pre objednávanie: 02/584 191 27 (cena miestneho hovoru)
Pre sledovanie objednávky: 02/584 191 38 (cena miestneho hovoru)
Pondelok až piatok: 7:00 - 20:00 Sobota: 8:00 - 16:00
Pre objednávanie: 02/584 191 27 (cena miestneho hovoru)
Pre sledovanie objednávky: 02/584 191 38 (cena miestneho hovoru)
Pondelok až piatok: 7:00 - 20:00 Sobota: 8:00 - 16:00
Poštou: môžete nám napísať na túto adresu
ATLAS FOR MEN
P.O.Box 40
820 09 Bratislava 29
P.O.Box 40
820 09 Bratislava 29
Program odporúčania 🤝
Ako môžem odporučiť priateľa alebo člena rodiny?
Ak chcete odporúčať priateľa alebo člena rodiny, prejdite na našu osobitnú stránku, kde sa zaregistrujete do programu odporúčania a získate svoj jedinečný odkaz. Potom zdieľajte tento odkaz so svojimi priateľmi a rodinou. Odporúčanie je zaregistrované hneď, ako osoba, ktorú odporúčate, dokončí svoju objednávku prostredníctvom tohto odkazu bez vrátenia akéhokoľvek tovaru.
Kedy a ako si môžem uplatniť nárok na odmenu po odporučení priateľa alebo člena rodiny?
Keď sa pozvaný známy stane zákazníkom Atlas For Men a uskutoční svoju prvú objednávku bez toho, aby produkty vrátil, obdržíte e-mail s promo kódom, ktorý vám umožní získať zľavu vo výške 10 € na váš ďalší nákup.
Kto je oprávnený na sponzorský program?
Všetci zákazníci Atlas For Men môžu odporúčať svojich priateľov a rodinu. Odporúčať však môžu len xnámych, ktoré ešte nie sú zákazníkmi Atlas For Men.
Aká je výška odmeny?
Ak nás odporučíte známemu, získate odmenu 10 € vo forme promo kódu za každé odporučenie, až do výšky 100 € ročne. Na jednu objednávku môžete použiť iba jeden promo kód. Každý promo kód má platnosť 6 mesiacov.
Ak ste k nám boli pozvaný/á, budete môcť využiť zľavu vo výške 10 €, ktorú ste získali od známeho, ktorý vás odporučil. Táto ponuka platí 3 mesiace. Neskôr budete môcť sám/sama pozvať blízkych do programu a využívať ďalšie odmeny.
Bol som odporúčaný. Ako si môžem uplatniť nárok na odmenu?
Ak si chcete uplatniť svoju odmenu, kliknite na odkaz, ktorý bol s vami zdieľaný. Vyplňte svoje meno a e-mailovú adresu a potom kliknite na „využiť ponuku“. Následne dostanete e-mailom jedinečný zľavový kód, ktorý môžete použiť na stránke pri objednávke. Tento zľavový kód platí 3 mesiace.
Môže sa známy stať samostatným odporúčateľom?
Samozrejme! Jednoducho si vygenerujte svoj jedinečný odkaz na odporúčanie z našej stránky a zdieľajte ho so svojimi priateľmi a rodinou, ktorí ešte nie sú zákazníkmi Atlas For Men.
Čo mám robiť, ak mám ďalšie otázky?
Sme tu vždy pre vás, aby sme vám pomohli. Jednoducho nám zašlite e-mail na adresu webcare@atlasformen.sk a my sa vám čo najskôr ozveme.